בניית אתרי תוכן ואתרי תדמית

שירותי האינטרנט של WEBShark

בניית אתר תדמיתי לעסקים

WEBShark מתמחה בבניית אתר תדמיתי לעסקים מכל הגדלים. האתר שנבנה עבור העסק שלך יתוכנן במיוחד כדי לענות על צרכי קהל היעד שלך.

עיצוב אתר מקצועי

אנו עובדים עם מעצבים גרפים מומחי אינטרנט הבקיאים בייחודיות שבעיצוב אתרי אינטרנט. יחד נעצב אתר ייחודי ומרשים עבור העסק שלך.

בניית חנות וירטואלית

עם התמיכה המורחבת של החנות הוירטואלית של WEBShark במנועי חיפוש, המוצרים שלך ייחשפו לקהל גולשים רחב יותר.

צור עימנו קשר
וקבל הצעת מחיר עוד היום
!

תהליך הקמה של אתר דינמי

כל אתר הוא ייחודי ושונה, אולם תהליך ההקמה של אתרים דינמיים, שהינם אתרים שבהם התוכן מנוהל ע"י מערכת ניהול, דומה לעיתים קרובות. במאמר זה ננסה לתאר בקצרה תהליך הקמה של אתר דינמי באופן כללי ככל שניתן.

איפיון האתר

תהליך ההקמה של כל אתר מתחיל בפגישת עבודה עם הלקוח, בה מציג הלקוח לצוות המבצע את העסק שלו ואת הייעדים שבצרונו להשיג בהקמת האתר. בדיון שמים דגש על הפונקציונליות הנדרשת מהאתר, על המסר השיווקי שעל האתר להעביר ועל קהל היעד. בחברה לבניית האתרים, עובד מנהל הפרוייטק בשיתוף עם צוות המעצבים, ומכין מסמך איפיון המוגש ללקוח לאישור. במסמך מתוארים כל עמודי האתר וכל פונקציונליות נדרשת. לאחר אישור האפיון עובדת העבודה למעצב גרפי לביצוע העיצוב. מידע נוסף על איפיון אתר אינטרנט מופיע במאמר העוסק בניית אתר תדמיתי.

עיצוב האתר

תפקיד המעצב הגרפי הוא לתת ביטוי יצירתי ומרשים לאתר הדינמי, בהסתמכות על מסמך האפיון שנכתב, הייעדים העסקיים של הלקוח והתדמית שהוא רוצה לשדר. אם ללקוח יש חומר שיווקי קיים כגון לוגו, נייר מכתבים או כרטיסי ביקור, נהוג להשתמש בהם כבסיס לעיצוב הגרפי של האתר, כדי לשמור על המיתוג הקיים של הארגון. כאשר הלקוח מאשר את העיצוב הגרפי, מעביר המעצב את העבודה לצוות הפיתוח לצורת תכנות האתר.

תכנות

אתר דינמי הוא אתר שהתוכן שלו שמור בבסיס נתונים. כל אתר דינמי כתוב בשפת תכנות כלשהי כגון PHP, asp.net וכו'. תכנות האתר יכול לארוך מספר שעות עד מספר חודשים, תלוי בפונקציונליות הדרושה. ברשת חברתית למשל, יש פונקציונליות רבה שיש לתכנת: פרופיל משתמש, הודעות פנימיות בין הגולשים, תגובות לתוכן ועוד. באתר דינמי פשוט, לעמות זאת, ייתכן וכל הפונקציונליות הדרושה היא טופס צור קשר השולח אימייל למנהל האתר. תכנות של טופס הוא עניין פשוט למדי.

כאשר המתכנת בונה את קוד ה HTML של האתר, חשוב לשים לב לכתיבת קוד תקני. פרטים נוספים בנושא חשיבות הקוד מופיעים במאמר: קידום אתרים במנועי חיפוש.

הזנת תוכן

התוכן שמופיע בכל אחד מעמודי האתר מתקבלים מאת הלקוח. ברוב סוגי האתרים (אתר תדמיתי, אתר תוכן או אתר מסחר אלקטרוני) קיימת מערכת ניהול תוכן המאפשרת לחברה הבונה את האתר להזין בקלות את המלל והגרפיקה בכל עמוד ועמוד, בעזרת ממשק דמוי word. כל עמוד באתר מוזן בנפרד במערכת הניהול, וכך נוצר באתר עצמו תפריט הניווט. לאחר השקת האתר, תינתן ללקוח גישה למערכת זו באמצעות שם וסיסמא יעודיים, וכך בעתיד, יוכל הלקוח לעדכן תוכן, להוסיף ולמחוק עמודים מהאתר ללא תלות בגורם טכני.

השקה

אתר אינטרנט הוא למעשה תוכנה שיש להתקין על גבי שרת הנקרא שרת האירוח. השקת האתר פירושה חיבור שם המתחם (domain), שהוא הכתובת של האתר, אל שרת האירוח שבו האתר הותקן, וכך כאשר גולש יקליד את הכתובת בדפדפן, הוא יגיע אל האתר שלנו. כיום, רוב הגולשים לא מגיעים כך אל האתר, אלא מחפשים את הנושא שבו האתר עוסק במנוע חיפוש ומגיעים דרכו. אם נשקיע בקידום ושיווק האתר, נוכל להביא אליו גולשים רבים. לאתר השקת האתר הסתיים למעשה תהליך ההקמה, ועתה יש להביא אליו גולשים.

קידום במנועי חיפוש

תהליך הקידום של האתר במנועי החיפוש מתחיל עוד בשלב הזנת התוכן. כל עמוד באתר הדינמי נבנה כך שהקישורים, הכותרות ותגיות ה META יכילו את מילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד. כעת נותר להמתין שמנועי החיפוש יכניסו את האתר לאינדקס שלהם, ההמתנה יכולה לקחת מספר ימים. ניתן לבדוק את דירוג האתר שלנו במנועי החיפוש, אם תחום העסק שלנו אינו תחרותי ביותר, יכול להיות שהדירוג שלנו כבר עכשיו מספק. אם לא, אפשר להשקיע בשיווק האתר כדי לשפר את הדרוג שלו במנועי החיפוש.
מידע נוסף מופיע במאמר העוסק בקידום אתרים במנועי חיפוש.

שיווק האתר

כל אתר שמשווק או מוכר מוצר או שירות יהיה ריווחי יותר ככל שמספר הגולשים בו גבוה יותר. שיווק האתר הדינמי הוא התהליך שבו מגדילים את מספר הגולשים ע"י פרסום האתר ושיפור הדירוג שלו במנועי החיפוש. אחת הדרכים לעשות זאת היא לבקש מאתרים אחרים העוסקים בנושא מקביל או דומה לשים קישור לאתר שלנו. דרך נוספת היא לפרסם את האתר באינטרנט בקמפיין הכולל באנרים או מודעות ממומנות בגוגל (Google Adwords).