בניית אתרי תוכן ואתרי תדמית

שירותי האינטרנט של WEBShark

בניית אתר תדמיתי לעסקים

WEBShark מתמחה בבניית אתר תדמיתי לעסקים מכל הגדלים. האתר שנבנה עבור העסק שלך יתוכנן במיוחד כדי לענות על צרכי קהל היעד שלך.

עיצוב אתר מקצועי

אנו עובדים עם מעצבים גרפים מומחי אינטרנט הבקיאים בייחודיות שבעיצוב אתרי אינטרנט. יחד נעצב אתר ייחודי ומרשים עבור העסק שלך.

בניית חנות וירטואלית

עם התמיכה המורחבת של החנות הוירטואלית של WEBShark במנועי חיפוש, המוצרים שלך ייחשפו לקהל גולשים רחב יותר.

צור עימנו קשר
וקבל הצעת מחיר עוד היום
!

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתר במנועי חיפוש משמעו לדאוג כי האתר שלך יופיע לפני המתחרים, כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש למילה או ביטוי הקשור לעסק שלך. לדוגמא עבור חנות נעליים, המילים נעליים, נעלי ספורט, או סנדלים, כולן מילות מפתח רלוונטיות, וסביר להניח כי חנויות נעליים רבות מעוניינות להופיע בין התוצאות הראשונות כאשר משתמש מבצע חיפוש כזה.

כיצד קובעים מנועי החיפוש את דירוג האתר שלך?
קידום אתר
למנועי החיפוש יש "ספיידרים", מעין תוכנות שסורקות את כל אתרי האינטרנט בעולם ללא הרף. כאשר משתמש מבצע חיפוש, מנוע החיפוש מוציא במהירות מבסיס הנתונים שלו את אותם עמודי האינטרנט שמילות החיפוש מופיעות בהם. לעתים קרובות, מספר העמודים בכל תוצאת חיפוש כזאת מגיע לעשרות ואף למאות מיליונים. כעת נשאלת השאלה הגדולה: כיצד מנוע החיפוש ממיין את תוצאות החיפוש, כדי לתת למשתמש קודם כל את העמודים הרלוונטיים ביותר עבורו? או במילים אחרות: כיצד לדאוג שאתרך יהיה זה הרלוונטי יותר, ולכן ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש? כאן בדיוק נכנס נושא הקידום במנועי חיפוש.

כדי לתת לאתרך יתרון בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש כגון גוגל, יש לשים לב לכמה נושאים חשובים כבר בשלב אפיון, עיצוב ובניית האתר:

תוכן – ככל שיש באתר יותר תוכן מילולי רלוונטי, כך גדלים הסיכויים לדירוג גבוה יותר. מבחינה זו לא מומלץ לבנות אתר שכולו בנוי בפלאש, למשל, מפני שמנועי החיפוש אינם מסוגלים לקרוא מתוך הפלאש את המלל. כן מומלץ להעשיר את אתרכם בשפע של טקסט המפרט את תחום העסק שלכם ואת מוצריכם או שירותכם.

קישורים - בתפריט הניווט של האתר צריכים להיות קישורים לכל העמודים באתר. מומלץ שהכתובת (URL) של כל עמוד תכיל את מילות המפתח המופיעות בו. אם האתר הוא חנות נעליים למשל, ובעמוד מסויים מוצגת למכירה נעל ספורט של נייקי, מומלץ שהכתובת של אותו עמוד תכיל את המילים "נעל" "ספורט" ו"נייקי".

כותרות, כותרות משנה, הדגשות – עמודי אינטרנט עם מבנה טקסטואלי שכבתי – כלומר, שיש בו כותרות, כותרות משנה, פסקאות, ומילים חשובות מודגשות בטקסט - נוטים להיות קריאים יותר לבני אדם ולכן גם מועדפים ע"י מנועי החיפוש. למשל, בכל עמוד מוצר בחנות באינטרנט (חנות וירטואלית), חשוב ששם המוצר עצמו יופיע בכותרת (title) העמוד.

תגיות META - אלו הן תגיות מיוחדות שיש להכניס בקוד ה HTML של כל עמוד באתר, שאינן מיועדות לגולשים אלא למנועי החיפוש. התגיות מכילות מידע אודות התוכן המופיע בעמוד, כגון מה הנושא שלו, סיכום קצר שלו ומילות המפתח הרלוונטיות המופיעות בו. הספיידרים של מנועי החיפוש קוראים את התגיות הללו ומשתמשים במידע שמופיע בהן כדי לדרג טוב יותר את העמוד בתוצאות החיפוש.

קוד HTML תיקני – מנועי החיפוש נותנים דירוג גבוה יותר לאתר שבו קוד ה HTML כתוב לפי התקן של W3C, ובשביל זה צריך חברה מקצועית לבניית אתרים.

לחץ/י על הקישורים כדי לבדוק תקינות של הקוד של האתר של WEBShark: Valid XHTML 1.0 Transitional  Valid CSS!

הכללים הללו הם רק תחילת הדרך. תשומת לב אליהם בזמן כתיבת התוכן, עיצוב ובניית האתר ידאגו שמנועי החיפוש יצליחו להגיע לכל מילה, והאתר מלכתחילה ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר אתר אחר שכללים אלו לא יושמו בהם. ניתן להמשיך ולשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש בעזרת שיווק אגרסיבי באינטרנט, קישורים רבים מאתרים חיצוניים ובאמצעים נוספים רבים.

אף על פי ש WEBShark איננה חברה לקידום אתרים באינטרנט, אנו בונים את האתרים של כל לקוח בהתאם לכללים אלה כדי לתת לאתרך את היתרון המשמעותי במנועי החיפוש כבר בשלב העיצוב והבניה.