בניית אתרי תוכן ואתרי תדמית

שירותי האינטרנט של WEBShark

בניית אתר תדמיתי לעסקים

WEBShark מתמחה בבניית אתר תדמיתי לעסקים מכל הגדלים. האתר שנבנה עבור העסק שלך יתוכנן במיוחד כדי לענות על צרכי קהל היעד שלך.

עיצוב אתר מקצועי

אנו עובדים עם מעצבים גרפים מומחי אינטרנט הבקיאים בייחודיות שבעיצוב אתרי אינטרנט. יחד נעצב אתר ייחודי ומרשים עבור העסק שלך.

בניית חנות וירטואלית

עם התמיכה המורחבת של החנות הוירטואלית של WEBShark במנועי חיפוש, המוצרים שלך ייחשפו לקהל גולשים רחב יותר.

צור עימנו קשר
וקבל הצעת מחיר עוד היום
!

הקמת אתרי אינטרנט

הקמת אתרי אינטרנט הוא תהליך יצירתי ומרתק הדורש מהצוות המבצע הבנה שיווקית, עין עיצובית ויכולת טכנולוגית. נסקור כמה מסוגי האתרים הקיימים כיום באינטרנט ונדון בקצרה בתהליך הבנייה שלהם.

ננסה לסווג את אתרי האינטרנט השונים לכמה סוגים. הסוג הראשון הוא אתרים תדמיתיים, שהם אתרים שיווקיים בהם העסק מפרסם את תחומי העיסוק שלו, את מוצריו, שירותיו, לקוחותיו וכד'. סוג אחר הוא אתר מסחר אלקטרוני (חנות באינטרנט) שבו מציג העסק את מוצריו בפירוט ומאפשר לגולשים באתר לקנות אותם. סוג נוסף הוא אתר תוכן, המכיל מספר רב של עמודי תוכן (טקסט, תמונות, או קבצים להורדה) העוסקים בנושא מסויים. ישנם אתרים עם פונקציונליות מיוחדת, כגון אתרי הכרויות או מערכות פורומים. ולבסוף קיימים הבלוגים והרשתות החברתיות למיניהם.

הקמת אתרים תדמיתיים

אתר תדמיתי מוצלח הוא אתר המציג את העסק בצורה מעודכנת ומרשימה. הקמת אתר תדמיתי הוא תהליך שיווקי יותר מאשר טכני. ראשית יש להבין את אופי העסק של הלקוח ואת קהל היעד. האם הוא פונה לשוק נישתי או לקהל הרחב, לצעירים או למבוגרים, ובאילו מדינות? השלב הבא הוא העיצוב הגרפי, שבו מקפיד המעצב לשמור על המיתוג הקיים של הלקוח, כפי שמתבטא בחומר שיווקי קיים כגון מצגות, עלוני מידע או כרטיסי ביקור.

התוכן באתרים תדמיתיים משתנה כמובן מעסק לעסק ומאתר לאתר. נהוג לפרסם מידע רב ככל האפשר אודות העסק: מי הם המנהלים של החברה, המוצרים והשירותים שהיא מציעה ומידע אודות הלקוחות של העסק. החברה תהיה מעוניינת לפרסם אירועים או תערוכות שהיא משתתפת בהם וקטעי עיתונות המסקרים אותה. לעתים קרובות האתר התדמיתי יכלול גלריית תמונות, במיוחד עם החברה עוסקת בתחום אומנותי כגון צילום, עיצוב או אדריכלות.

WEBShark מתמחה בהקמת אתרים תדמיתיים עם מערכת ניהול תוכן המאפשרת ללקוח לנהל כל עמוד באתר, ללא תלות בנו וללא צורך בידע טכני. מידע נוסף מופיע במאמר העוסק בבניית אתר תדמיתי.

הקמת אתרי מסחר אלקטרוני

אתרי מסחר אלקטרוני (חנות באינטרנט) הם אתרים שבהם מפורסם ומוצע למכירה שלל המוצרים של העסק. המוצרים בחנות הוירטואלית מחולקים לקטגוריות וניתנים לחיפוש. בעמוד הבית מוצגים מוצרים שהלקוח מעוניין לקדם אותם, לדוגמא מוצר מסויים המוצע עכשיו במחיר מבצע. הגולש יכול לבחור את המוצרים שהוא מעוניין לקנות ולהוסיף אותם ל"עגלת קניות" וירטואלית. בסיום תהליך הקניה מופנה הגולש לקופה, שבה הוא מוזמן לבצע את ההזמנה. בתהליך ההזמנה מתבקש הלקוח להזין פרטים אישיים ופרטי משלוח, וכן פרטי כרטיס אשראי לצורך החיוב.

מאחורי הקלעים של החנות הוירטואלית נמצאת מערכת הניהול שלה, שבעזרתה יכול בית העסק לשלוט במוצרים המופיעים בחנות. כאן יכול הלקוח לעדכן את תיאור המוצר או לצרף תמונות שלו, להעביר אותו מקטגוריה אחת לשניה, לעדכן את המחיר שלו וכו'. בנוסף, מכאן ניתן לצפות בהזמנות שהתקבלו במערכת, לעדכן מלאי ועוקב אחרי מצב החיוב של הלקוחות.

מידע נוסף מופיע במאמר העוסק בבניית חנות באינטרנט.

הקמת אתרי תוכן

אתר תוכן הוא אתר המכיל כמות גדולה של תוכן בתחום מסויים. התוכן יכול להיות טקסט, גרפיקה, סרטוני וידאו או מוסיקה, ואף קבצים להורדה. אתר מודעות דרושים ואתר מתכוני בישול הם דוגמאות לאתרי תוכן. אתר CNN העולמית ו-Wikipedia הם דוגמאות נוספת, בכל אחד מהם קיימים מילוני עמודים של תוכן.

האופן שבו מוצגת כמות כה גדולה של תוכן לגולש הוא אתגר לא פשוט עבוד מעצב האתר. התוכן מחולק כמובן לקטגוריות ולתת-קטגוריות, את אלה יש להציג בתפריטי ניווט במקומות שונים באתר. עיצוב ובניית תפריטי הניווט קשורים לאחד הנושאים המעניינים בתחום הקמת אתרי תוכן, הנקרא נגישות. אתר נגיש הוא אתר שבו הממשק (הכולל את התוכן עצמו, תפריט הניווט, הטפסים וכו') ניתן לשימוש בקלות ע"י אוכלוסיות שונות כגון אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות כמו ליקויי ראיה או שמיעה.

מטבע הדברים, התוכן באתר מתעדכן לעיתים קרובות: עמודים חדשים נוספים ועמודים אחרים נמחקים, נוספות קטגוריות חדשות. בזמן הקמת אתר התוכן, WEBShark מספקת מערכת ניהול תוכן המאפשרת למנהלי האתר לבצע את הפעולות הללו ועוד.