בניית אתרי תוכן ואתרי תדמית

שירותי האינטרנט של WEBShark

בניית אתר תדמיתי לעסקים

WEBShark מתמחה בבניית אתר תדמיתי לעסקים מכל הגדלים. האתר שנבנה עבור העסק שלך יתוכנן במיוחד כדי לענות על צרכי קהל היעד שלך.

עיצוב אתר מקצועי

אנו עובדים עם מעצבים גרפים מומחי אינטרנט הבקיאים בייחודיות שבעיצוב אתרי אינטרנט. יחד נעצב אתר ייחודי ומרשים עבור העסק שלך.

בניית חנות וירטואלית

עם התמיכה המורחבת של החנות הוירטואלית של WEBShark במנועי חיפוש, המוצרים שלך ייחשפו לקהל גולשים רחב יותר.

צור עימנו קשר
וקבל הצעת מחיר עוד היום
!

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי הוא לרוב תהליך שאינו טכני בעיקרו, רוב העבודה היא עיצובית או שיווקית. התהליך נעשה בשיתוף פעולה עם צוות השיווק של הלקוח. המפתח לעיצוב אתר תדמיתי מוצלח הוא לשדר מסר עסקי ברור המשתלב בקונספט השיווקי הקיים של הלקוח. קהל היעד והתחום העסקי נלקחים כמובן בחשבון: אתר תדמיתי של חברת הייטק הפונה לאנשי עסקים ואנשים טכנולוגיים יעוצב שונה לגמרי מאתר בנושא דתי המיועד לאוכלוסיה שמרנית.
בניית אתר תדמיתי
אולם העיצוב הגרפי כולל יותר מאשר את הנושא השיווקי. תהליך העיצוב הגרפי של כל אתר אינטרנט שונה במהותו לאופן שבו מעצבים חומר שיווקי אחר, כגון עלון מידע, לוגו או מודעה פרסומית. בעיצוב האתר עוסק בד"כ מעצב גרפי מומחה לאינטרנט, שבנוסף למומחיותו בעיצוב, מבין את שפת האינטרנט, הכוללת נושאים כמו ארגון המידע, שימושיות וממשק משתמש.

אתר תדמיתי יכלול לעיתים קרובות כמות תוכן רבה בנושאים ספיציפים הרלוונטיים למוצרים ולשירותים שהלקוח מציע. האתגר הניצב מול הצוות המבצע הוא כיצד לחלק את כמות התוכן הרב לחלוקה לוגית לקטגוריות ולעמודים נפרדים באתר. הצוות צריך לארגן את התוכן המתקבל מהלקוח בצורה שתהיה הגיונית ופשוטה לשימוש ע"י הגולשים באתר. קיימים אמצעים שונים להשיג מטרה זו, בניהם תפריט ניווט ברור המחולק לקטגוריות וחלוקת כל עמוד באתר לאזורים נפרדים וויזואלית כך כשבכל אזור יש תוכן שונה במהותו.

בנוסף לעמודי האתר העוסקים במוצרים ובשירותים שהלקוח מציע, מקובל לשלב באתר תדמיתי תוכן שיווקי, כמו סיקור עיתונאי, תקציר קו"ח של מנהלי החברה, הודעות לעיתונות, תערוכות ואירועים בהשתתפות החברה. שאלה העולה לעיתים נפוצות בתהליך בניית אתר תדמיתי היא, איזה מידע להציג בעמוד הבית? עמוד הבית הוא לעיתים קרובות העמוד הנצפה ביותר באתר, והוא גם העמוד הראשון שאליו מגיעים הגולשים. לכן מקובל להתייחס אליו כאל ה"נדל"ן השיווקי" היקר ביותר באתר, ולתכנן בקפידה את נושאי וכמות תוכן הנמצאים בו ואת אופן ההצגה.

מידי פעם אנו נתקלים באתרים שעמוד הבית בהם מלא עד אפס מקום בתוכן העוסק בנושאים רבים, טיקר חדשות נגלל, לוגואים של הלקוחות, אנימציית פלאש, מבצעים... כל אלה לא רק שאינם עוזרים לחזק את המסר השיווקי של החברה, הם לא נעימים לעין ואף עשויים להרחיק את הגולש. מוטב להתמקד במספר מצומצם של נושאים ובמסרים שחשוב ביותר להעביר אותם בצורה מיידית. במקרה שיש צורך לפנות לכמה קהלי יעד שונים אך חשובים במידה שווה, ניתן לבנות "תת" עמודי בית המסתעפים מעמוד הבית המקורי, כפי שעשינו באתר התדמיתי של חברת טלרד.

WEBShark מתמחה בבניית אתר תדמיתי לעסקים

מבחינה שיווקית אתר תדמיתי הוא אתר דינמי האמור להתעדכן לעיתים קרובות. כאשר החברה מוציאה הודעת עיתונות, משיקה מוצר חדש או יוצאת בקמפיין שיווקי, התוכן באתר האינטרנט צריך להתעדכן באופן מיידי ויעיל. לכן, אנו ב WEBShark בונים אתרי תדמית הניתנים לשליטה על ידי מערכת ניהול התוכן שלנו, המאפשרת לאנשי השיווק בחברה לעדכן את תוכן האתר בעצמם בקלות. מערכת ניהול התוכן משחררת את הלקוח מהתלות בחברה לבניית אתרים בכל פעם שנדרש שינוי.

דוגמאות לבניית אתרים תדמיתיים תוכלו למצוא בתיק הלקוחות שלנו.